keskiviikko 20. joulukuuta 2017

Vuoden viimeinen blogi



”Heittäydy täysii
Siihen mikä on tärkein
Ja tee sitä missä sulle on järkee
Silmissä kipinän hetki
Tee mitä se vaatii
Vaik et pääsis ees maalii
Se on se fiilis mitä etsit”
˜Robin,
Kipinän hetki

Kaksi kuukautta on kulunut nopeasti. Tuntuu, että vain hetki sitten päätin vaihtaa työpaikkaa. Tiesin että vaihtaminen oli riski. Oli niin paljon liikkuvia osia, tuntui miltei mahdottomalta ajatukselta, että kaikki palat pystyisi pitämään kasassa. 

Työssäni on ollut rutkasti hienoja hetkiä; naurun kyyneleitä poskilla, voitontansseja, tanssia muuten vaan, ihania ihmisiä, yhteistyötä, yhdessä oloa ja ainaista oppimista.

On ollut vastoinkäymisiä, päiviä, jolloin mikään ei onnistu. Haasteita, ongelmia ja epäonnistumisia. Epäilemättä näitä kaikkia tulee olemaan vastedeskin. 

Vaikeista hetkistä, (ja kuuden herätyksistä huolimatta, joihin en ole tottunut vieläkään) en ole hetkeäkään katunut päätöstä uskaltaa vaihtaa työpaikkaa. Liikkuvia osia on edelleen paljon ja vuodenvaihde on Majakka-toiminnalle muutoksien aikaa. 

Työparini jäi lomalle tiistaina ja loman jälkeen hän jatkaa elämässään eteenpäin. Minun täytyy suunnitella ja sopia, mitkä ryhmät jatkavat ensi vuonna sekä millaisia uusia ryhmiä aloitetaan.

Ensi vuonna ryhdyn taas opiskelemaan, mistä olen todella innoissani, mutta edellisellä kerralla työ ohessa opiskeleminen oli todella rankkaa. Joten tämä hieman huolettaa minua. 

Paljon muutoksia on siis tulossa, mutta muutokset kuuluvat elämään. Niin työssä kuin henkilökohtaisessa elämässäkin. Ja voin rehellisesti ja koko sydämestäni sanoa, että viimein olen valmis ottamaan muutokset vastaan. 

Tapahtui mitä tahansa, minä tiedän, että minulla on tukena ja turvanani paljon ihmisiä, jotka auttavat minua aina.

Niinpä siis: Tervetuloa vuosi 2018 ja kaikki mitä se tuo tullessaan! 

Hyvää joulua kaikille lukijoille ja tukijoille! 😉 Toivottavasti pysytte kelkassa ensi vuonnakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti