perjantai 8. marraskuuta 2019

Blogijulkaisut

"Pimeys tarjoaa valolle
loistavan tilaisuuden
hehkua kirkkaammin."
 - Aurinkoinen mieli - elämänmakuisia ajatuksia


Pitkästä aikaa. Olin kaksi viikkoa sitten lomalla ja olisihan se pitänyt arvata, kun olin ehtinyt viettää kaksi päivää ihanalla lomalla, tulin kipeäksi. Niin tyypillistä, niin ärsyttävää. Toivottavasti muiden lomailijoiden lomat menivät paremmin. Viime viikon olin sitten kipeänä edelleen, joten jäi blogijulkaisu kirjoittamatta kaksi viikkoa peräkkäin. Hitsi.

"Yksi askel taaksepäin
ei estä etenemistä."

Muistan kun aloitin kirjoittamaan blogia kaksi vuotta sitten. En tiennyt mitä kirjoittaa sinne ja olin epävarma kaikesta kirjoittamastani. Saatoin kirjoittaa lyhyttä päivitystä kaksi tuntia, koska poistin sen ja kirjoitin sitten aina uudestaan. Kaksi ensimmäistä kuukautta kirjoitimme blogia yhdessä silloisen työparini kanssa. Pikkuhiljaa aloin olla varmempi blogiin kirjoittamisesta ja vuoden vaihteessa jäinkin yksin kirjoittamaan sitä. 

"Jos kieltäytyy katsomasta taaksepäin
eikä uskalla katsoa eteenpäin,
täytyy katsoa ylöspäin."
 
Jo alusta lähtien blogin julkaisujen suosio on yllättänyt minua. En voi uskoa, miten paljon ihmiset lukevat minun kirjoittamiani höpötyksiä. Että ihmisiä ylipäänsä kiinnostaa se, mitä minä olen kirjoittanut tai töissä säheltänyt.. Blogin lukijamäärät ovat vaihdelleen kuukausittain ja viikoittain, mutta voin ilokseni ja suureksi hämmästyksekseni kertoa, että lukijämäärä on 12 lukijan päässä 10 000. Miettikää, oikeasti! 10 000 lukijaa! Wau, aivan odottamatonta, täysin käsittämätöntä. En olisi koskaan edes voinut kuvitella mitään tälläistä ja minulla on tunnetusti todella vilkas mielikuvitus.

"Poluista tulee teitä,
joen haaroista vuolaita virtoja."

Haluankin siis kiittää teitä kaikkia, jotka ovat jaksaneet lueskella blogijulkaisuja. Toivottavasti ne ovat herättäneet tunteita, saaneet teidät ajattelemaan ja hymyilemään. Toivottavasti mielenkiintonne blogijulkaisuja kohtaan jatkuu edelleen. 

"Se mitä on takanamme ja edessämme
on pientä verrattuna siihen
mitä on sisällämme."

Myös MajakanVartija -blogin lukijat ovat yllättäneet iloisesti, vaikka Majakka-toiminnan kävijät eivät olekaan sitä erityisen ahkerasti kirjoitelleet. Täytyypä taas muistuttaa kävijöitä kirjoittamaan sinne. 

"Ei ole oikeaa ja väärää.
On vain sydämesi polku."

Nytkun muuttohulinat alkavat olla ohi, palaa Majakka-toiminta takaisin normaaliin päiväjärjestykseen, joten ensi kerralla blogissa on jotain muita juttuja. En vain yhtään vielä tiedä mitä. Joten innolla odotan sitä itsekkin.  


"Kaikki tiet vievät kahteen suuntaan."
 - Aurinkoinen mieli - elämänmakuisia ajatuksia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti